Carpathia – komunikacja wizualna inwestycji biurowej w Warszawie

2

Komunikacja wizualna inwestycji Carpathia, to kawał dobrej roboty polskiej agencji elementone. Praca zbiera gros dobrych słów szczególnie poza granicami kraju.

Przyciąganie potencjalnych najemców i inwestorów jest wyzwaniem dla firm realizujących takie projekty jak warszawski budynek biurowy„Carpathia”. Komunikacja, szczególnie ta wizualna stanowi silny trzon realizacji projektu. Wydanie drukowanego setu z informacjami nie tylko na temat samej Carpathi, ale szczególnie Warszawy nie budzi skojarzeń z nachalną sprzedażą wszystkiego, co się buduje. Czytelnik otrzymuje informacje o mieście, komunikacji, otoczeniu i oczywiście samej inwestycji. Wszystko ubrane w doskonałą grafikę i czystość – miło dla oka i serca zarazem.
Więcej zdjęć można znaleźć na: http://www.behance.net/gallery/Carpathia-Office-House/4267347

Materiały można pobrać w pdfie na: http://www.carpathia-office.pl/doc_module,1,MTc5.html

1 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

autor zdjęć