Voila! Oto nowy lajfmen!

IMG_20130315_143523

Po kilku dniach poślizgu, zmaganiach technicznych i redakcyjnych dotarliśmy do mety. Mety, którą jest nowy lajfmen.pl.

Planowane otwarcie serwisu mocno przesunęło się w czasie. Stało się tak, bo nie chcieliśmy wam oddawać na pół skończonego serwisu. Jego obecna wersja będzie sukcesywnie aktualizowana i na pewno będziemy wam o tym pisać. Tymczasem zacznę od tego, co najważniejsze czyli zmian.

 

Tematyka
Od dzisiaj piszemy tylko o polskiej, męskiej modzie, designie, architekturze i hand madzie. Nie skupiamy się już na zagranicznych produktach bo w naszym kraju jest masa utalentowanych ludzi, których prace nie odstają od światowego poziomu.

 

Treść
Teksty i zdjęcia publikujemy z myślą o promocji polskich projektantów i artystów. Nie piszemy elaboratów oraz nie wyrażamy swoich opinii. Nie jesteśmy ekspertami w dziedzinach które poruszamy w serwisie. Dlatego teksty opieramy zawsze na wiarygodnych źródłach informacji tj. materiały prasowe otrzymane prosto z rąk twórców czy ich menedżerów. Nie używamy wulgaryzmów ani nie „produkujemy” prostackich treści.

 

Grafika i układ serwisu
Szata graficzna serwisu oraz logo charakteryzują się stylem „magazynu”. Zależało nam na stworzeniu miejsca w sieci dla mężczyzn, które będzie przejrzyste, intuicyjne oraz miłe dla oka. Tak samo, jak sięgasz po papierowy magazyn. Od razu wiesz, jak go używać.

 

Misja
Kształtujemy w pewien sposób gust, wyczucie estetyki i świadomość dobrego smaku wśród polskich mężczyzn.

 

Komunikacja
W zakładce „blogujemy” znajdziecie tylko najważniejsze wiadomości dotyczące ściśle naszego serwisu. Nasz profil twitter.com/lajfmen będzie zawierał odnośniki do naszych newsów, ale głównie będzie nam służył do komentowania wydarzeń z naszym udziałem tj. pokazy mody czy konferencje prasowe. Pinterestowy profil pinterest.com/lajfmen to jedna, wielka skrzynka z fotografiami promującymi pracę polskich projektantów i artystów. Facebook? Najważniejsze i bieżące newsy prosto z naszego serwisu i nie tylko.

Jeśli chcecie nam przekazać swoje uwagi, śmiało zapraszamy do mediów społecznościowych lub maila.